Pohled na město z kola je dost odlišný od toho z auta – zvlášť při dopravní zácpě. Následující text je ironickou reakcí na nevraživost řidičů vůči cyklistům.
Žádný český výzkum dokazující, že u nehody zastaví jeden člověk z deseti, neexistuje. Stejně tak lajky automaticky neznamenají konání „dobra“.
Tunel Blanka byl zprovozněn před třemi lety. Co jeho krátká, ale pohnutá historie Praze přinesla a jak ovlivnila plány na stavbu Blanky 2?
Nezisková organizace Nesehnutí uspořádala v Brně happening za udržitelnou mobilitu. Ke kampani se můžete přidat do konce září.
Největší město USA nově reguluje fungování přepravních platforem, které přispívají k dopravním zácpám a vyplácejí řidičům nízké mzdy.
Taxislužby zprostředkované digitálními aplikacemi významně přispívají k dopravním zácpám a znečištění ovzduší.
Starosta Prahy 7 Jan Čižinský kandiduje se svým hnutím Praha sobě do magistrátu. Zeptali jsme se ho, co Pražanům nabízí.
Pražský dopravní podnik má novou kampaň. Za cool designem se skrývá neuvážená represe, která nereflektuje sociální realitu některých Pražanů.
Obskurních plastik v náchodských ulicích přibude. Vedení města se jimi pokouší odvádět pozornost od vleklých problémů, které obyvatelům města i jeho návštěvníkům ztrpčují život.
Snahy zničit jedinečnou přírodu ve jménu zisku se u naší největší řeky objevují už léta. Svou roli v machinacích kolem Labe hraje i Andrej Babiš. Podaří se řeku zachránit?
Adriana Krnáčová svou větou o „zpovykanosti“ Pražanů neobratně vyjádřila smutnou skutečnost: nízkou ochotu pražských motoristů opustit svůj primární dopravní prostředek.
Dopravní platforma se po roce skandálů a finančních ztrát bude muset v Evropské unii podřídit přísnějším pravidlům. Proč je to správně? A jakou alternativu potřebujeme?
Rekola, úspěšný start-up, jehož zakladatel je v seznamu nejúspěšnějších mladých podnikatelů časopisu Forbes, stojí na vykořisťování a kapitalizaci nadšení desítek dobrovolníků.
Problémem zimního ježdění na kole nejsou nízké teploty, ale neexistující cyklistická infrastruktura.
S novým jízdním řádem pronikl RegioJet na trať Praha – Brno. Česká média další fáze konkurenčního boje fascinuje, pro cestující však žádné zlepšení nepřináší.
Naše silnice jsou ucpané. Používání aut škodí našemu zdraví i planetě. Musíme se zbavit této závislosti.
Filosof Václav Bělohradský kandiduje do senátu za Prahu 6. Přetiskujeme komentář tamního zastupitele ze Strany zelených.
Peníze, které státy nejsou schopné vybrat na daních, korporace investují do dotovaného podnikání, a likvidují tak konkurenci.
Jaký je rozdíl mezi „rekonstrukcí“ a „modernizací“ dálnice D1 a kolik taková hra se slovy vlastně stojí?