Počínaje dneškem začíná v Česku platit nový železniční jízdní řád. Přináší o něco více spojů, ale také razantní nástup soukromých dopravců – a spolu s tím i řadu komplikací.
„Tohle je moje poslední video,“ sdělil v neděli večer šokovanému českému internetu youtuber Jirka Král. Kdo to vůbec je a proč by nás měl jeho odchod zajímat?
ČSSD by neměla vstupovat do vlády s Andrejem Babišem. Sociální demokraté mají být levicovou opozicí, a ne privatizátory veřejného sektoru.
Dění na železnici zrcadlí, jak dalekosáhlý dopad mohou mít nedomyšlená rozhodnutí učiněná od stolu i překotné oklešťování služeb veřejnosti.
S novým jízdním řádem pronikl RegioJet na trať Praha – Brno. Česká média další fáze konkurenčního boje fascinuje, pro cestující však žádné zlepšení nepřináší.
Přestože je nádraží v Havířově jedinečnou kulturní památkou, ministerstvo kultury posvětilo jeho demolici.
Soukromé subjekty měly přinést na české železnice zlepšení služeb. Výsledek je často opačný.
„Považuji to za absurdní čin. Pomozte zachránit budovu, která dokumentuje skvělé roky naší ‚evropské‘ architektury po době socialistického realismu,“ napsala v reakci na hrozbu demolice havířovského nádraží Alena Šrámková ministru kultury Danielu Hermanovi. K první dámě české architektury se přidali i další architekti, mezi nimi Emil Přikryl, Miroslav Masák či Josef Pleskot. Srovnat se zemí jeden […]