Baltimorský přístav odnepaměti platí za důležitý přepravní uzel. Stejně významný byl most Francise Scotta Keye, který se minulý týden zhroutil po nárazu lodě Dali. Ta sice plula pod singapurskou vlajkou, ale struktura firem, které ji vlastní, provozují nebo si ji pronajímají, je složitější. Od nehody uplynulo jen pár dní, ale tyto společnosti se už teď snaží snížit odškodné, které budou muset platit. Jak se toho snaží docílit? Jak s tím souvisí Titanic a nehoda na ropné plošině Deepwater Horizon z roku 2010? Co říkají baltimorští dělníci o osudu svých pravděpodobně zesnulých kolegů, kteří v době nehody pracovali na mostě? A proč vlastně loď plula pod singapurskou vlajkou?
Jak se námořní firmy snaží vykroutit z následků pádu mostu v Baltimoru
Na sklonku března došlo v Baltimoru k tragické havárii, po které se zbortil místní most. Jaké má nehoda následky a jaké právní kličky využívají zodpovědné firmy?