Boj za normální svět pokračuje, tentokrát na stránkách Deníku N. Generátor konzervativních klišé nastartoval spisovatel Patrik Ouředník.
Proč není poslední Aronofského film vrcholné kinematografické dílo, srovnatelné s tvorbou Buñuela, Jodorowského nebo Lynche?
Neonacisté vždy zneužívali historii podle potřeb svého světonázoru. S tím je nutné skoncovat.
Po patnácti letech ožila postava Davida Brenta, sebevědomého narcisistního idiota ze slavného seriálu Kancl.
Nové Star Wars nepřicházejí s ničím novým, jen špatně recyklují osvědčené metody.
Redaktoři kulturních rubrik sami přispívají ke špatné informovanosti čtenářské obce o umění. Ukazují to rozhovory s novou ředitelkou sbírky umění Národní galerie.
Filmová „fraška o stavu národa“ německého filmaře Dietricha Bruggemanna chce nastavit zrcadlo německé společnosti. Aktuálně soutěží na festivalu v Karlových Varech.
O čem svědčí současný vzestup antisemitismu ve Francii? Opravdu za něj může levicová politika, která je přespříliš benevolentní vůči migrantům?
Televizní stanice HBO odvysílala první sezonu dalšího seriálu, který diváky utvrzuje v přesvědčení, že chodit do kina dnes skoro nemá cenu. To nejlepší stejně uvidí v televizi. „Seriál True Detective si z žánrových klišé legraci nedělá, právě naopak: nebojí se je s jistotou používat.“ Seriál True Detective od začátku vzbuzoval dojem, že nic tak dobrého v televizi snad ještě nebylo. […]