Chcete realismus? Nedívejte se na Euforii. Americký seriál sledovaný teenagery i dospělými však dokáže ve stylizovaných prostředích vytvořit překvapivě autentické emoce.
Sugestivní a emočně vypjaté drama Odnikud režiséra Fatiha Akina balancuje na hranici mezi angažovaností a exploatací.
Pět důvodů, proč je pamflet programátora Googlu nepřijatelný v situaci, kdy se ženy v IT soustavně potýkají s diskriminací.
Ratolesti Roberta Kellyho, odborníka na mezinárodní politiku, vtrhly do živého vysílání BBC. Následoval malý genderový horor v přímém přenosu.
Objevil Denis Villeneuve v oceňovaném snímku Příchozí nový způsob vyprávění, nebo se ztratil v překladu děravého scénáře do vlastní filmové řeči?
Epidemie psychických onemocnění drtivě dopadají na mysl i těla milionů lidí. Je načase se ptát, kam máme nakročeno a proč.
Jaký je pohled na tuzemské události posledního roku z USA? Zveřejňujeme zápisky doktorandky na roční stáži na tamní univerzitě.
Režisér a zapálený ezoterik Igor Chaun se proměnil z xenofobního monstra ve světce. Co jeho případ vypovídá o občanské soudnosti?
Poslední snímek dokumentaristky Heleny Třeštíkové, který ve čtvrtek jde do kin, zůstává ve vakuu mimo čas, dobu a společnost.
Na levicových a antirasistických internetech straší nové monstrum. Jednou „sadomasochistická domina“, jindy „ukřičená domovnice s drdolem“ se stala příhodnou čarodějnicí, již lze obviňovat z růstu rasismu v Česku. Svůj pořad Máte slovo prý Michaela Jílková vede neveřejnoprávně: bulvárně, se snahou dávat průchod emocím namísto odborně fundovaným postojům, které by šly k podstatě věci, způsobem, který ústí v pokřikování a […]