Britští aktivisté upozorňují, že billboardy propagující rychlé občerstvení nebo alkohol zvětšují nerovnosti ve zdravotním stavu obyvatel.
Odbornice na internetový marketing vysvětluje, že se online marketing vždy pohybuje na hraně etičnosti. A co je to virtuální etnografická procházka?
Středeční rozsudek Nejvyššího správního soudu potvrdil, že sexuální objektivizace ženských těl v reklamě, která nesouvisí s nabízeným zbožím, je diskriminační a snižuje lidskou důstojnost.
„Tohle je moje poslední video,“ sdělil v neděli večer šokovanému českému internetu youtuber Jirka Král. Kdo to vůbec je a proč by nás měl jeho odchod zajímat?
První české vydání „ikonického časopisu“ vyvolává dojem předražené slátaniny, která se neumí rozhodnout, zda chce být katalogem, nebo časopisem.
Mezinárodní festival animovaných filmů ANIFILM se uskuteční v Třeboni od 1. do 6. května. Nabídne program naplněný tím nejlepším ze světa animace.
Největší sociální síť sice nepřestává vydělávat, ale poprvé v historii zaznamenala pokles zájmu. Co za tím stojí?
Rozhovor s Evgenym Morozovem o digitálním kapitalismu, datech i o tom, proč firmy jako Google podporují ideu základního příjmu.
Proběhl další ročník o nejsexističtější reklamu. Jako vždy se v něm utkalo to „nejlepší“, co marketéři přinesli na trh.
Kosmetická společnost Dove vyvěsila na Facebooku rasistickou reklamu na bělící krém. Po jeho použití se černoška změní v bělošku.
Evropská unie a kanadský nejvyšší soud prosazují regulace, které zásadním způsobem omezí fungování amerického digitálního gigantu.
Petr Robejšek jako by ve své kampani něco hledal. Spíš než hlasy voličů to možná je ztracené mládí. Anebo dělá reklamu na boty?
Profesionální sport se čím dál víc mění v nonstop reklamu. Product placement je všude a přenosy připomínají teleshopping.
Firma v posledních týdnech čelí závažným obviněním z rozsáhlého zneužívání dat uživatelů a podvodu.
Koncern Heineken následuje Pepsi a natočil sociálně angažovanou reklamu. Nizozemský pokus ale dopadl o poznání lépe.
Extrémně nepovedená reklama Pepsi sklidila oprávněný výsměch. Americký komik navíc empiricky prokázal, že plechovka koly nesbližuje.
Americká umělkyně proměnila reklamní plochy v kalifornské poušti v obří poutače na podmanivou okolní krajinu.
Feminismus se čím dál častěji stává součástí marketingových strategií, které však ve své podstatě jdou proti jeho myšlenkám.
Berlínské bienále současného umění má letos na starost newyorský kolektiv DIS. S komercí bojuje pomocí jejích zbraní.
V Londýně se realizuje kontroverzní zákaz reklamy zobrazující „dokonalé ženské tělo“.
Geniální copywriter Don Draper dokáže udělat exkluzivní produkt i z léta lásky.
Situace v českých médiích čím dál víc připomíná dobu normalizace po roce 1968. Záleží na každém z nás, jak dlouho tato situace potrvá.
Hit dívčí kapely Aquababes předznamenává nástup nové éry českého hudebního showbyznysu.
Anticenu Sexistické prasátečko letos získaly poutače ČSSD a TOP 09. Zatímco ČSSD se omluvila, TOP 09 si za svým billboardem stojí.
Přesně před čtyřmi lety proběhl v Praze utajovaný útok, v jehož rámci bylo růžovou barvou přetřeno několik desítek reklamních billboardů. Jaký měla akce smysl?
Spuštění prodeje chytrých telefonů iPhone 6 vytočilo miliony zákazníků firmy Apple. Na přehrávačích se jim totiž objevila nová deska skupiny U2.
Ačkoli galerie Artwall ve svých projektech dlouhodobě usiluje o sociálněkritické přesahy, výstava Tomáše Třeštíka je spíš reklamou na společenskou stigmatizaci.
Sportovní žurnalistika spojuje zábavu se statistickými údaji a vytváří tak vlastní, striktně apolitickou realitu.
Navzdory úvodní výhře domácích fotbalistů, navzdory armádě v ulicích, navzdory očekávání státníků a zprávám masových médií se odpor proti fotbalovému mistrovství světa v Brazílii nikam nevytratil. Protesty pokračují a dále si berou na mušku nejen rozhazovačnost brazilské vlády, ale i samotnou roli fotbalové organizace FIFA (Fédération Internationale de Football Assocation). Právě tato instituce stojí za proměnou […]