Nová dokumentární série České televize se vymyká obvyklému černobílému hodnocení normalizace.
Film Rozálie Kohoutové Czech Tech lze považovat za důstojný dokument o české freetekno scéně. Schází v něm však jeden postatný rozměr: drogy.
Profesionální sport se čím dál víc mění v nonstop reklamu. Product placement je všude a přenosy připomínají teleshopping.
Co můžeme očekávat od Andreje Babiše, pokud se stane premiérem? Oproti Orbánovi a Kaczyńskému působí pořád ještě jako liberál. To se ale může celkem snadno změnit.
Dnes končí dvanáctidílný seriál České televize Četníci z Luhačovic. Divákům nabídl další veselé příběhy bez dobového kontextu.
Seriál Svět pod hlavou by rád byl ostalgickým výletem do normalizační minulosti i žánrovou detektivkou. Nedaří se mu ale tyto dvě roviny skloubit.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání upozorňuje na nevyvážené informování České televize o amerických prezidentských volbách. Díl viny ale nese i americké zpravodajství.
Na seriálu Pustina je nejpřekvapivější, že se nestal mnohem větším hitem.
Seriál České televize o cestě Čechů na Měsíc je spíše vypočítavým marketingem než satirickou ranou na solar.
Včerejší předvolební superdebata byla spíše spektáklem než seriózní politickou diskusí.
Nejdražší seriál v historii České televize dál rozšiřuje propast mezi současnými zahraničními trendy a českou televizní produkcí.
Kdyby nebyl Fénix operací Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu, ale PR akcí mediální agentury, šlo by o skvěle odvedenou práci.
Výpravný televizní velkofilm Hlas pro římského krále je nepovedený žánrový mišmaš.
Detektivní minisérii Modré stíny se podařilo překročit rámec naší standardní televizní produkce.
Česká televize se rozhodla neprodloužit smlouvu jedné z nejprogresivnějších kreativních producentek Kamile Zlatuškové.
Co přebývá a co schází ve filmovém zpracování procesu s Leopoldem Hilsnerem?
Samozřejmost a suverenita českotelevizního výstupu Bašára Asada je především zprávou o absenci kvalifikovaných zahraničních redaktorů.
Mezinárodní festival dokumentárních filmů v Jihlavě se dočkal nečekaného rozuzlení. Porota letos neudělila cenu za nejlepší český dokument.
Minulou sobotu odstartovala další řada populární televizní show Star Dance. Jak vypadá údajný vytříbený humor Marka Ebena?
Česká televize vyvažuje prouprchlický skeč z dětského pořadu laškovnou troškou poctivého rasismu z dílny zasloužilého písničkáře.
Výběr „hostů“ do diskuse na téma uprchlické krize v pořadu Události, komentáře a jiná porušování Kodexu ČT vedou k legitimizaci názorů založených na nenávisti a demagogii.
Připravovaný soud s Martou Semelovou je důležitým signálem pro naše chápání svobody slova. Důsledná novinářská práce je však ještě podstatnější.
Diletantství České televize názorně ukazuje, proč Západ prohrává informační válku s Ruskem.
Neziskové organizace po týmu kolem Kamily Zlatuškové žádají omluvu za pořad Třída 8.A. Ignorují přitom kontext dlouhodobé práce této kreativní producentky.
Česká televize výběrem hostů do diskuzních panelů stvrzuje panující stereotypy a podílí se na genderové diskriminaci.
Česká televize uvedla animovaný seriál Čas na dobrodružství, který staví na nespoutané imaginaci a má úspěchy u dětí i dospělých.
Filmové zpracování příběhu Jana Husa zamlčuje podstatné okolnosti jeho života, aby ho přiblížilo dnešnímu ateistickému Česku.
Režisér Jan Látal se v jednom z dílů dokumentárního seriálu Kmeny ujal úkolu zachytit scénu, pro niž se vžilo publicistické klišé hipsteři. Výsledkem je rovněž klišé.
Druhý díl z cyklu Kmeny měl být o subkultuře Hooligans. Dá se říct, že byl o fotbale o fandění, o strkanici s policií, ale o fotbalových chuligánech jsme se nedozvěděli vůbec nic.
Situace v českých médiích čím dál víc připomíná dobu normalizace po roce 1968. Záleží na každém z nás, jak dlouho tato situace potrvá.